Reklamacja produktu

Wszystkie produkty marki Concept są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. Czas trwania oraz szczegółowe warunki uzależnione są od modelu produktu.

WSZYSTKIM NASZYM KLIENTOM OFERUJEMY GWARANCJĘ TYPU DOOR TO DOOR tzn. po odbiór uszkodzonego sprzętu wysyłamy na nasz koszt firmę kurierską.

  1. W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy prosimy o kontakt.

    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

    1. telefonicznie pod numerem: 71 339 04 44
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sales@my-concept.pl,serwis@my-concept.pl;
    3. pisemnie na adres: ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław;
  2. ZALECAMY podanie w opisie reklamacji:

    1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
    2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

      Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Sprzedaży, chyba że Sklep www.my-concept.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta usunie wadę albo wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Ograniczenie nie ma zastosowania, jeżeli produkt uprzednio był już naprawiany albo został wymieniony na wolny od wad.

    3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

      Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

  3. KONSUMENT MA PRAWO:

    1. skorzystać z gwarancji producenta na zasadach i warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym
    2. złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
    3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

      Więcej o reklamacjach i pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur w naszym regulaminie – pkt. 6,7,8.

  4. CENTRALNY SERWIS CONCEPT

    ELKO VALENTA Sp. z.o.o

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław

    tel./fax: +48 71 339 04 44 WEW. 27

    e-mail: serwis@my-concept.pl

 
 
 
 
Koszyk
0 pozycji
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prawa autorskie © 2017 CyberSoft s.r.o.