Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej z oficjalnym sklepem internetowym
Concept (www.my-concept.pl) w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w
posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy wypełnić formularz:
Formularz zwrotu dostępny tutaj.
i odesłać go wraz ze zawracanym produktem na koszt własny na poniższy adres:

CONCEPT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację
dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy mailowo
(sales@my-concept.pl) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SZYBKIE ZWROTY INPOST


W trosce o Państwa wygodę i poczucie bezpieczeństwa wprowadziliśmy usługę szybkich zwrotów InPost. W terminie 14 dni od otrzymania zakupu mogą Państwo zwrócić towar poprzez dowolny paczkomat InPost.
Podczas nadawania przesyłki nie jest wymagana żadna opłata!
(Koszt wysyłki paczki wynosi 15 zł i zostanie on odliczony od zwrotu środków za dokonane zakupy).

Maksymalny rozmiar przesyłki zwracanej przez szybkie zwroty InPost to 41 x 38 x 64 cm. Dopuszczalna waga takiej przesyłki to 25 kg.

Przesyłkę ze zwrotem można nadać poprzez aplikację mobilną InPost lub przez stronę SzybkieZwroty.pl
Film instruktażowy jak nadać przesyłkę znajdą Państwo poniżej:

➡️ Aplikacja mobilna InPost
➡️ Strona www.SzybkieZwroty.pl

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od
Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa
odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi
bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

Zwrotu płatności dokonamy za pomocą przelewu na wskazane w formularzu konto bankowe.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu
dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.

WAŻNE! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania w innym przypadku
odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w
sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJE


Wszystkie produkty marki Concept są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
Czas trwania oraz szczegółowe warunki uzależnione są od modelu produktu.

WSZYSTKIM NASZYM KLIENTOM OFERUJEMY GWARANCJĘ TYPU DOOR TO DOOR
tzn. po odbiór uszkodzonego sprzętu wysyłamy na nasz koszt firmę kurierską.
 
W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy lub uszkodzony należy wypełnić zgłoszenie
reklamacyjne poprzez stronę: https://www.conceptagdserwis.pl/
 
KONSUMENT MA PRAWO:
1. Skorzystać z gwarancji producenta na zasadach i warunkach określonych w dokumencie
gwarancyjnym
2. Złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany
Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Więcej o reklamacjach i pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur w naszym regulaminie – pkt. 6,7,8.
 
CENTRALNY SERWIS CONCEPT

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
tel. +48 71 339 04 44 WEW. 27
e-mail: serwis@my-concept.pl

 

KARTA GWARANCYJNA

Kliknij przycisk poniżej, aby pobrać plik

Karta gwarancyjna

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl